شرکتهای سئو و حساسیت بر روی رتبه های سایت

این روزها شرکت هایی هستند که در مذاکرات با مشتریان عنوان کنند، حساسیتی روی رتبه های سایت خود ندارند. سالهاست که در این حوزه فعالیت دارم، بارها از من پرسیده اند چرا به عنوان قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات سئو در ایران، رتبه های سایت شما، یک نیست؟

بیشتر بخوانید
13
اشتراک‌گذاری

آموزش سئو: دانگهی چیست؟

دانگهی داستانی کوتاه درباره آگهی است، با استفاده از آن می توان نوعی ارتباط بین گیرنده و دهنده لینک ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید
5
اشتراک‌گذاری

سایتهای گردشگری و مسئله رتبه ها در گوگل

با هدف کسب رتبه های بالاتر، آژانس های مسافرتی و ارایه دهندگان خدمات آنلاین سفر در لینک سازی افراط می کنند.

بیشتر بخوانید
9
اشتراک‌گذاری

ترفندهای گوگل آنالایز برای ارتقای وب سایت

این روزها گوگل به یک آچار فرانسه به تمام معنا تبدیل شده و کم لطفی است اگر گوگل را یک موتور جست و جوی عادی در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید
7
اشتراک‌گذاری

نکاتی درباره بازاریابی آنلاین برای هتل ها

بازاریابی آنلاین هر روز پیچیده تر می شود؛ به خصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیک ها بیشتر بدانند و در سایت های جست و جو برای هتل ها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه هتل ها پیدا کنند.

بیشتر بخوانید
1
اشتراک‌گذاری

پیج رنک گوگل دیگر آپدیت نمی شود!

شرکت گوگل برای رتبه دهی در جستجوها، به سایت های مختلف رتبه ای از 1 تا 10 می داد و به نوعی ارزش گذاری گوگل برای یک دامنه همین پیج رنکی بود که هر سایت به خود می گرفت. این رنک هر چند وقت یکبار توسط گوگل آپدیت می شد و رتبه دامنه ها و سایت ها تغییر می کرد تا اینکه این آپدیت متوقف شد و شایعه حذف پیج رنک به گوش رسید.

بیشتر بخوانید
1
اشتراک‌گذاری