بازاریابی آنلاین برای هتل ها

بازاریابی آنلاین هر روز پیچیده تر می شود؛ به خصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیک ها بیشتر بدانند و در سایت های جست و جو برای هتل ها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه هتل ها پیدا کنند.

بیشتر بخوانید
0
اشتراک‌گذاری

پیج رنک گوگل دیگر آپدیت نمی شود!

شرکت گوگل برای رتبه دهی در جستجوها، به سایت های مختلف رتبه ای از 1 تا 10 می داد و به نوعی ارزش گذاری گوگل برای یک دامنه همین پیج رنکی بود که هر سایت به خود می گرفت. این رنک هر چند وقت یکبار توسط گوگل آپدیت می شد و رتبه دامنه ها و سایت ها تغییر می کرد تا اینکه این آپدیت متوقف شد و شایعه حذف پیج رنک به گوش رسید.

بیشتر بخوانید
0
اشتراک‌گذاری

تحول در سئو و بازاریابی صنعت گردشگری

برخلاف دهه گذشته که بیش ترین کاربران اینترنت را انگلیسی زبان ها تشکیل می دادند، اکنون 70 درصد از تمام کاربران اینترنت در سراسر جهان از زبان های غیرانگلیسی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید
0
اشتراک‌گذاری

اهمیت آلکسا برای سایت های اینترنتی چیست؟

آلکسا، امروزه به عنوان یک منبع مفید از داده های وب سایت های اینترنتی شناخته می شود و می توان گفت امتیاز آلکسا بعد از پیج رنک گوگل، برای صاحبان سایت ها اهمیت زیادی دارد و رتبه بالاتر در آلکسا نشان از جایگاه بهتر سایت و اقبال عمومی از آن سایت است.

بیشتر بخوانید
0
اشتراک‌گذاری