این روزها گوگل به یک آچار فرانسه به تمام معنا تبدیل شده و کم لطفی است اگر گوگل را یک موتور جست و جوی عادی در نظر بگیریم.
آموزش سئو
بازاریابی آنلاین هر روز پیچیده تر می شود؛ به خصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیک ها بیشتر بدانند و در سایت های جست و جو برای هتل ها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه هتل ها پیدا کنند.
شرکت گوگل برای رتبه دهی در جستجوها، به سایت های مختلف رتبه ای از 1 تا 10 می داد و به نوعی ارزش گذاری گوگل برای یک دامنه همین پیج رنکی بود که هر سایت به خود می گرفت. این رنک هر چند وقت...
برخلاف دهه گذشته که بیش ترین کاربران اینترنت را انگلیسی زبان ها تشکیل می دادند، اکنون 70 درصد از تمام کاربران اینترنت در سراسر جهان از زبان های غیرانگلیسی استفاده می کنند.
آلکسا، امروزه به عنوان یک منبع مفید از داده های وب سایت های اینترنتی شناخته می شود و می توان گفت امتیاز آلکسا بعد از پیج رنک گوگل، برای صاحبان سایت ها اهمیت زیادی دارد و رتبه بالاتر در آلکسا نشان از جایگاه بهتر...
پیج رنک گوگل (Page Rank) و زمان آپدیت شدن آن یکی از سوالاتی است که ذهن اغلب وب مسترها را مشغول کرده است. پیج رنک یا امتیاز گوگل عددی است بین 0 تا 10 که به هر صفحه در اینترنت داده می شود. بر...
آپدیت گوگل در سال 2015 با ابهامات فراوان روبرو شده است تا جایی که بسیاری معتقد هستند پیج رنگ گوگل دیگر هرگز آپدیت نمی شود. سکوت مدیران گوگل در مقابل شایعات و پیشرفت رتبه بندی های مختلف گوگل و به خصوص الگوریتم های تشخیص...
شاید این پرسش پیش آید که از میان روش های زیادی که برای ایجاد “بک لینک” و “لینک گذاری خارجی” برای سایت ها وجود دارد کدام یک موثرتر است. درج لینک در میان محتوا، گرفتن لینک به صورت فالو و نوفالو در دیگر سایت...
استفاده از کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی در بحث سئو جایگاه ویژه ای دارد و بسیار حائز اهمیت است. برای این کار افزونه KeyWords ToolTip Generator پیشنهاد می کنم.
“قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه” اشتباهی است که بسیاری از مدیران سایت و وبلاگ آن را انجام می دهند و بدتر از آن، اینکه حتی کارشناسان با تجربه سئو نیز این اشتباه را مرتکب می شوند. مدیران، کلمات کلیدی که در ذهن خود از...