صعود تیم هیمالیانوردی خراسان رضوی به کمونیزم در هاله ای از ابهام

توسط

تیم هیمالیانوردی استان خراسان رضوی که به منظور صعود به قله های کورژن وسکایا و کمونیزم در منطقه پامیر تاجیکستان اردو زده است صبح امروز جلسه ای فنی برگزار کرد.

در این جلسه مشخص شد کوهنوردان پس از صعود موفق به قله کورژن وسکایا، 2 روز در بیس کمپ استراحت کرده و سپس فعالیت مجدد خود برای صعود به قله سامانی را آغاز  کنند.

حسین امانی در این باره گفت: علاوه بر جلسه فنی، جلسه هماهنگی با مسئولین بیس کمپ نیز برگزار شد. در این جلسه مسئولین بیس کمپ زمان پایان فعالیت بیس کمپ را 5 روز دیگر اعلام کردند. در این صورت وضعیت صعود کوهنوردان خراسانی به قله سامانی در هاله ای از ابهام قرار می گیرد و صعود به قله کمونیزم (سامانی) نیاز به همکاری بیس کمپ دارد.

سرپرست تیم هیمالیانوردی استان خراسان رضوی در ادامه افزود: با همکاری سفارت ایران در تاجیکستان در حال رایزنی با شرکت پیمانکار و مسئولین ورزش تاجیکستان هستیم و امیدواریم 5 روز به زمان مذکور اضافه نمایند.

گفتنی است؛ با توجه به تاخیر 10 روزه برای اعزام کوهنوردان به منطقه صعود، مسئولین ورزش تاجیکستان قول داده بودند مدت از دست رفته را به دوره فعالیت بیس کمپ اضافه نمایند.

صعود تیم هیمالیانوردی خراسان رضوی به کمونیزم در هاله ای از ابهام

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید