توصیه هایی برای تبلیغات ماندگار

توسط

دستور زبان را فراموش نکنید: دیوید الیگوی ادعا می کند “اگر می خواهید مردم را قانع کنید که چیزی بخرند باید از زبان خودشان استفاده کنید یعنی زبانی که هر روز از آن استفاده می کنند.”
آگهی تاثیرگذار انتخاب کنید: عامل تاثیرگذار بودن آگهی محتوا و خلاقیت آن است.
چرا باید مردم از شما خرید کنند؟ بسیاری از عرضه کنندگان دلیل فروش محصولات شان را نمی دانند. قبل از نوشتن هر پیامی به این سوالات پاسخ دهید: چه چیزی، به چه کسی و چرا می فروشید؟
تله (عبارت) تبلیغاتی و ابتکاری: برای اینکه در دنیای شلوغ تبلیغات یک سروگردن از رقبا بالاتر بمانید باید یک تله ابتکاری خلق کنید، که فقط و فقط منحصر به شما باشد.
برای رسیدن به ابتکار و منحصر به فرد بودن نیاز به سخت کوشی است.
بودجه تبلیغاتی مناسبی را در نظر بگیرید.
به دنبال ثبات و انسجام در تبلیغ باشید: شعار شما هر چه هست، در تمام رسانه ها می بایست یکسان باشد تا شما را با این پیام بشناسند.
ساده بنویسید: برای به خاطر ماندن شعار تبلیغاتی  ساده نویسی را پیشه کنید.
پیام باید واضح باشد: مصرف کننده باید با یک نگاه متوجه شود که شما قصد فروش چه چیزی را دارید. توضیحات اضافی از حوصله مصرف کنندگان خارج است.

منبع: کتاب تبلیغات به زبان آدمیزاد

1 نظر
  1. الهام حسینی 11 سال قبل
    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    جالب و مفید بود.
    ممنون

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید