یاهو به منظور مهار کاهش کاربران و مقابله با امکانات عرضه شده از سوی مایکروسافت و گوگل و سایت های شبکه اجتماعی فیس بوک و توییتر، سرویس ای میل خود را به سازی می کند.
تغییرات برنامه ریزی شده برای Yahoo Mail بخشی از پروژه ای با نام کد Minty بوده و افزایش سرعت این خدمات در بازارهای خارجی یاهو که اتصال اینترنتی آن ها کندتر از کشورهایی مانند آمریکاست را مدنظر دارد.
یاهو هم چنین در حال تغییر ظاهر این سرویس است تا آن را به طراحی ساده تر برنامه ای میلی شبیه کند که در دستگاه های قابل حملی مانند آی پد اپل یا تلفن های آندرویدی دانلود می شود. انتظار می رود به روزرسانی های سرویس ای میل یاهو در پاییز جاری عرضه شود.
مدیران یاهو اوایل سال جاری طراحی مجدد برنامه ریزی شده این خدمات را با تحلیلگران مالی و طراحان برنامه در میان گذاشته بودند اما این پروژه خیلی کم مورد توجه قرار گرفت. یاهو میل با 97 میلیون کاربر منحصر در ماه اوت، سرویس ایمیل شماره یک در آمریکا شناخته شده و جی میل گوگل و هات میل مایکروسافت پس از آن قرار دارند اما این آمار پایین تر از 107 میلیون بازدیدکننده در ماه اوت سال گذشته است.
مایکروسافت در سطح جهانی با 355 میلیون بازدیدکننده در ماه ژوییه که سه درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش نشان می دهد، در برابر یاهو و گوگل برتری دارد در حالی که یاهو 281 میلیون بازدیدکننده داشت که هفت درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما جی میل با افزایش 22 درصدی و رسیدن بازدیدکنندگانش به 185 میلیون نفر، به سرعت در حال رشد است.
سلام بهترین. خوشحالم که رو به راهید
سلام میثم چطور مطوری؟ خیلی خوب بود.