برخلاف دهه گذشته که بیش ترین کاربران اینترنت را انگلیسی زبان ها تشکیل می دادند، اکنون 70 درصد از تمام کاربران اینترنت در سراسر جهان از زبان های غیرانگلیسی استفاده می کنند.
علاوه بر این حدود 98 درصد از کل کاربران جهان برای استفاده از سرویس های ویژه برای جست و جو یا استفاده از خدمات مرتبط با کسب و کار و توسعه صنعت گردشگری از زبان های بومی خود استفاده می کنند.
این تغییرات سبب ایجاد تحول در بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جست و جوگر یا SEO در صنعت گردشگری شده است. این تغییرات عمدتا به شکل گیری سئوی بین المللی یا سئوی چند زبانه در صنعت گردشگری و سفر انجامیده که بخش کاملا پیچیده ای از مجموع فعالیت های جاری در حوزه بازاریابی در انواع مختلف کسب و کار و تجارت است. این تغییرات در بخش گردشگری و سفر و مقصدهای توریستی نیز منافعی گسترده در پی داشته است.
منبع: دنیای سفر